"Utazás személyre szabva..."

Prestige Line

transfer

Általános Szerződési Feltételek
  1. Az általunk nyújtott szolgáltatás:
  2. A Prestige Line Transfer reptéri és minden más egyéb, a megrendelő egyedi igényeinek megfelelő személyszállítási tevékenységet végez. Szolgáltatásainkon belül üzleti és privát csomagot különbözetünk meg. Az előbbit cégeknek, az utóbbit pedig magánszemélyeknek ajánljuk. Vállalkozásunk a tevékenységet a lehető legmagasabb színvonalon és valamennyi, hatályos jogszabályban előírt hatósági engedéllyel végzi.
  3. A szolgáltatásunk megrendelési feltételei:
    • Megrendelést a fuvar előtt 48 órával áll módunkban fogadni, ellenkező esetben sajnos nem tudjuk garantálni a szolgáltatás vállalását!
    • A visszaigazolt fuvar lemondását a megrendelési határidőig (megelőző nap 12 óráig) tudjuk díjmentesen elfogadni.
    • A megrendelési határidő és az utazás megkezdése előtti 4 óra között a fuvardíj 50%-a a megrendelőt terheli.
    • Az utazás megkezdése előtt 4 órán belüli lemondás estén vagy az utas felvételi ponton meg nem jelenés esetén a fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli.
    • Megrendelését a weblapunkon található online foglalás menüpont alatt vagy a +36306765912 és +36709052230 telefonszámok valamelyikén várjuk.
    • További kérdését szolgáltatásunkkal vagy az árlistában nem szereplő útvonalon történő fuvarral kapcsolatban várjuk a +3630675912-es vagy a +36709052230-as telefonszámon illetve az [email protected] e-mail címen.
  4. Fizetés módja
  5. Fuvardíjainkat bankszámlánkra történő átutalással vagy a sofőrnél készpénzben rendezheti.
  6. Menetidő
  7. Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a menetidő a lehető leggyorsabb, legbiztonságosabb és az utas számára a legkényelmesebb legyen. Azonban rajtunk kívül álló okokból felmerülő késésekért (pl. időjárás okozta rossz útviszonyok, határhelyzet és balesetből adódó torlódások) nem vállalunk felelősséget!
  8. Várakozás, gépkésés
    • Üzleti csomagjainknál minden esetben a repülőtér érkezési csarnokában, névre szóló táblával várjuk utasainkat!
    • Privát csomagunknál a repülőterenként változó, előre meghatározott találkozási ponton ( melynek pontos leírása a visszaigazoló e-mailben található) tudjuk felvenni az utasokat. Érkezéskor az ügyfél felhívja a közeli parkolóban várakozó sofőrünket és pár percen belül megtörténik az utas felvétel.
    • A gép késése esetén ha az utas vagy megrendelő ezt jelzi, üzleti csomagunknál a sofőrnek 2 órát, privát csomagunknál pedig 1 órát áll módjában díjmentesen várakozni. Ezeken felüli késés esetén kollégánk 2000 Ft + Áfa / óra díjon áll rendelkezésükre! 6 órát meghaladó késés esetén megegyezés szerint másik autót küldünk az utasért a megrendelt csomagban szereplő áron.
  9. Vállalási feltétel elfogadása, szerződés létrejötte:
  10. A szerződés akkor jön létre a szolgáltató és a megrendelő között, ha a megrendelő vagy az utas a leírtak alapján megrendelte a fuvart és a szolgáltató e-mailben visszaigazolta és a megrendelő vagy az utas ennek nem megfelelőségét e-mailben nem jelzi.